Cum te simți? - două luni jumătate fără carne - Sloop & Native Box -




(play here for music)

Heeeeeello, people! N-am mai scris de ceva vreme și tare mi-era frică de o pauză lungă din cauza crizei de timp cu licența. Nu vreau să vorbim despre lucruri urâte, deci trecem la alt subiect. După cum se vede și în poza din început, ne axăm astăzi pe întrebarea "Cum te simți?". 
Deoarece am reușit să ajung la 2 luni și jumătate de când nu am mai consumat carne, am decis să vă împărtășesc câteva gânduri și să vă fac câteva recomandări. Până să purcedem mai departe, țin maxim să menționez că nu mă consider un exemplu, nu știu să dau sfaturi de nutriție, nu am o alimentație demnă de urmat și nu mă consider nici măcar vegetarian încă.
Acestea fiind spuse, încep povestea prin a vă spune că am mai avut o tentativă de a renunța la carne, acum vreo 2 ani. Nu am reușit să fac asta mai mult de vreo..lună cred..deoarece locuiam cu mai multe persoane, mâncam la comun și era foarte dificil deoarece nici nu lucram, deci nu mă puteam separa total cu alimentele. Am decis pe data de 1 februarie să nu mai consum carne, excepția făcând-o tonul la conservă pe care îl foloseam adesea la paste. În toată această perioadă am consumat destul de rar acest ton și de două ori pește gătit. De ce am luat decizia? Pentru că efectiv mi se făcuse scârbă de carne, pentru că citisem foarte mult și deja știam ce anume conține carnea pe care o mâncăm și pentru că mă bucura nespus gândul că la un moment dat voi reuși să nu mai consum animale ce mor pentru a-mi fi mâncare. Doamne ajută să reușesc să ajung la ani în acest stil de viață și discutăm atunci mai multe.
Sunt atât de multe lucruri mici de spus, răspunsuri la curiozități și lămuriri care să dărâme miturile deja răspândite în tot internetul. Nu, nu m-am îmbolnăvit (încă :))) ..asta a fost spre deliciul celor care susțin asta), nu am lipsă de proteine, te saturi dintr-o masă fără carne și nu sunt mai anemică decât eram înainte (am această problemă de mică). Beneficiile? Poate sunt datorită acestui fapt sau poate nu, însă eu vi le prezint așa cum le simt: digestia funcționează așa cum nu a făcut-o niciodată, părul cade mai puțin, mi-e mai ușor să mă trezesc dimineața, mi-e mai ușor să fac mișcare și să consum alimente mai ok. Ce înseamnă mi-e mai ușor să consum alimente mai ok? De exemplu nu mai am așa mare poftă de cipsuri, prăjeli și dulciuri, exceptându-le pe ultimele în perioada aceea a lunii. Mi-e mai usor să consum fructe, legume și lichide, având o atracție pentru alimentele mai ok pentru sănătate. Știind că am eliminat ceva nasol, parcă subconștientul mă îndeamnă să continui acest proces. E greu să renunțăm la tot ce e rău pentru sănătate, e aproape imposibil dacă luăm în calcul felul în care suntem educați și obișnuiți. Așadar, nu vin eu acum călare pe un cal alb, cu un coș de fructe în mână și vă spun GATA, de azi credem in sfântul nutriționist și facem toate mega-urile să dea faliment :)). 
Ce vreau să vă recomand, lăsând exagerarea la o parte, este ca din când în când să dați o șansă și alimentelor care nu vă sunt poate la îndemână, nu le aveți permanent în casă și nici nu sunteți deprinși/ deprinse cu a le cumpăra. 




Am ales pentru azi să vă prezint smoothie-urile de la Sloop și punguțele magice de la Native Box. Am rămas plăcut surprinsă atunci când am încercat primul Sloop, acum câteva săptămâni, așa că am decis să încerc mai multe pentru voi și să vă ajut să le alegeți mai ușor, fără frica de a avea gust pe care să nu-l agreați, Găsiți la mine pe Instagram foto cu fiecare Sloop pe care l-am încercat, iar în descrierea pozei am pus câteva cuvinte care sper eu să ajute. Nu știu cât de bine am descris, rămâne să ma aprobați sau să mă înjurați. 
Native box mi-a trimis o cutie cu punguțe magice, cum am spus, fiecare conținând cereale, semințe, nuci și fructe confiate. La ei pe site găsiți toate detaliile, ingredientele fiecărei pungi și multe alte surprize. Trebuie să vă spun că preferata mea a fost nutri brunch, plină cu nuci românești și braziliene. Absolut lovely! În ceea ce privește Sloop, toate cele care conțin doar fructe au fost nr.1, fiind urmate de cele FOARTE SĂNĂTOASE dar..știți voi..nu atât de delicioase cum suntem noi obișnuiți. Vedeți? Ce vă spuneam? Sunt eu un exemplu dacă vă spun că mi-au plăcut cele care ar plăcea și unui copil de 3 ani? :))



Pentru mine aceste două descoperiri au însemnat mult în această perioadă, ajutându-mă să cred că merg pe calea cea bună și dau o șansă altui stil de viață decât celui trăit 99% în orașul cipsuri&ciocolată&fast food. Ce vreau să mai menționez este că pe lângă produsele de calitate, m-au topit ambele branduri cu bunul gust și drăgălășenia ambalajelor, a imaginii și a oamenilor din stuff. Go for em, mergeți pe site-urile lor, citiți chestii, informați-vă despre orice considerați că e important din alimentația voastră, încercați lucruri noi și nu uitați, înainte de toate, să vă întrebați corpul: CUM TE SIMȚI? De acolo veți afla primele lucruri.
Vă pup și vă mulțumesc din suflet dacă ați ajuns până aici cu cititul, am încercat să fiu cât mai scurtă (ca să nu fiu lungă -Bv. ai stil fans will get it). Aveți mai jos câteva fotografii care sper să vă placă, iar pentru și mai multe, mergeți pe instagramul meu. Vă aștept acolo! Pups



















Comentarii

  1. In a opta pentru un stil de viata sanatos,ambitia este cheia succesului. Interesante produsele prezentate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am stat si eu o luna fara carne, am tinut postul Pastelui si a fost ok. Doar spre final ma plictisisem de mancare de post incolo era ok. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt o multime de variante pe care nu le stim, cu siguranta nu ne-am plictisi..din pacate nu e timp si nici bani destui pentru toate ingredientele din care s-ar putea face o varietate de meniuri

      Ștergere
  3. Felicitari! eu am un an de cand nu mai mananc carne. si eu mancam peste la inceput, dar am renuntat fiindca si ei sunt tot animale, iar apa e poluate, deci nu as spune ca e atat de sanantoasa carnea de peste pe cat se spune... ma simt foarte bine si ma bucur ca am facut aceasta alegere :) si eu am mancat multe dulciuri in aceasta perioada, desi incerc sa mananc mai putine oua si lactate

    RăspundețiȘtergere
  4. Am luat si eu in calcul ideea de a renunta la carne, insa mi-ar fi greu mai ales ca gatesc pentru familia mea cu carne, si sa imi mai gatesc si eu separat, cam greu. Chiar daca as renunta la carne, nu as putea sa renunt la peste si lactate, cam greu. Felicitari pentru initiativa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu gatesc separat cu carne pt. iubitul meu, e ok, te obisnuiesti

      Ștergere
  5. Daca ti-a fost greu sa renunti la carne, consider ca nu trebuia sa o faci. Pentru ca corpul tau iti cere asta, deci are nevoie de asta. Cu chestia cu "mor animalele pentru ca noi sa mancam carne" nu sunt de acord. Da..asta e adevarul trist, dar asta e cursul vietii si fiecare are un rol...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca reusesti sa faci ceea ce-ti propui. Daca reusesti sa te simti bine cu alegerile facute, atunci restul nu mai conteaza. Insa iti multumesc pentru cele recomandate, tin cont de ele :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca in viata este
    important sa mancam de toate fara a face excese. Sa incercam sa nu sarim calul cu fast food si pe cat posibil sa mancam sanatos. Din pacate, mancare sanatoasa intalnim si gasim tot mai greu...rosii fara gust, produse cu Euri...nu prea mai stim ce este natural, mancarea bio este scumpa si rar o gasim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar trebui sa incercam sa ne crestem propria mancare, undeva un locsor cu pamant la tara si problema este rezolvata.

      Ștergere
  8. Interesant, nu am incercat nici Native Box , nici Sloop cu toate ca am auzit de ele. Trebuie sa le incerc si eu mai ales cand am zi lunga la serviciu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Super!
    Eu am avut 3 ani când nu m-am atins deloc de carne, în ultimul an (2017 - 4 luni) am început să mănânc cu familia friptură/grătar o dată pe săptămână, da îmi este greuț. Tot ce reușesc eu să fac este să ciugulesc.
    Familia mea în general nu mănâncă carne, o dată pe săptămâna, posibil să eliminăm această „tradiție”.

    RăspundețiȘtergere
  10. Din pacate nu am auzit de aceste produse pana acum, dar cred ca mi-ar prinde bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari! eu am renuntat la zahar si faina de 1 an, carne consum 1 data pe sapt pui de casa si aproape zilnic peste. Nu este ieftin, dar cat am platit pt problema de sanatate a fost destul. Acum RADIEZ! de bine ce ma simt! Multa putere si rabdare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari! Daca tu te simti bine, asta e tot ce conteaza..

      Ștergere
  12. Ma bucur ca ai ales sa mananci mai sanatos, insa nu sunt de acord cu lipsa carnii din alimentatie. Cu lipsa grasimii animale...
    Despre NativeBox am mai auzit si sunt curioasa sa incerc bunatatile lor! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata bine acele produse! Si mie imi place mult sa consum seminte, mai ales ca si gustare!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare