Outfit of the day: Fri-yay!

 #love #peace & #ootd 

Yay! (aici aveți niște vibe)

  
Plouă sau nu plouă? Bate și vântul puțin dar totuși este o vreme plăcută, mai ales că în perioda asta aș face orice ca să uit de licență, deci și potop să fie că-i tot bine :)). M-am întâlnit cu fetele să pozăm niște ținute pentru ceva surpriză (veți vedea curând). Am ales să plec de acasă în cea mai relaxată combinație pentru dimineața asta și mă simt perfect! Să fie datorită tricoului, să fie datorită faptului că am revenit la blond sau să fie de "vină" faptul că termin facultatea..nu vom știi niciodată! :)
Detaliile ținutei le găsiți la final. 








denim jacket : thrifted
t-shirt: Touch Skin Deep
bag: Mala Bags
jeans: vintage, tăiați de mine
boots: FUNKYFAIN
foto: my lovely Ana 

Comentarii

  1. Imi place tare mult tricoul! Iar tie iti vine tare bine, TOTUL! E o tinuta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tricoul si geanta sunt bestiale, dar intreaga tinuta te prinde tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tricoul face toată ținuta, el e centrul atenției. Mulțumesc!

      Ștergere
  3. Imi place outfit-ul si fotografiile. Outfitul este foarte lejer iar fotografiile originale, ar trebui sa ies si eu din pozitiile clasice de fotografiat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric! Dacă îți este greu să te simți relaxată în fața camerei, încearcă să înveți (cu ghilimelele de rigoare) niște poziții mai naturale astfel încât să pară ca te simți super ok chiar și când poate nu e așa.

      Ștergere
  4. Top-ul e genial si tu poti sa il porti foarte bine. Ai atitudinea. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare