Sunt șocată!!! - Melkior mini haul & review


Salutare oameni liniștiți fără licență pe cap și regrete sincere fără salut celor cu licența pe cap! :))
În primul rând vreau să vă spun că, după cum probabil ați observat, blogul meu are față nouă (la care am lucrat azi noapte cu greu :D) și sunt foarte mulțumită momentan.

Astăzi, mai repede ca niciodată după încercarea unor produse fac un mini haul cu review. Fiind de câteva luni setată pe ideea că trebuie să investec în niște pensule bune, nu cele de calitate îndoielnică cu care probabil sunteți și unele dintre voi obișnuite, așa cum am fost și eu. Recunosc fără probleme că în general am dificultăți în a investi bani și de multe ori fac prostia să cumpăr chestii de proastă calitate doar pt. că au un preț bun. În teorie nu susțin deloc acest obicei, în practică..încă mă lupt să scap de el.

M-am hotărât, spuneam, să investesc câte puțin în pensule și cosmetice mai calitative. Am ajuns după lungi căutări pe site-ul Melkior și atunci s-a produs un BOOM mic (boom-ul mare e mai târziu). Am realizat că aveau pensule și produse profesionale și o reducere la prima comandă + transport gratuit. Vă dați seama că aveam pupilele în formă de inimioare și mi-am petrecut cam 45 de minute pe site, încercând să deci ce pensule sunt o prioritate (cu ghilimelele de rigoare) pentru că aveam un buget limitat. Pe tot parcursul timpului petrecut pe site vreau să vă spun cu toată sinceritatea că am fost efectiv convinsă că o să revin și că mă vor fascina produsele lor. Era o siguranță. Am ales în final trei pensule : aplicare fard, blending și aplicare concealer. Pe lângă ele, vă voi arăta și două farduri, o paletă de 3 nuanțe sidefate pe bază violet și o nuanță de fuchsia absolut fantastică. Am îndrăznit cu fuchsia pentru că toate fardurile mele sunt bronze, nude..marouri în concluzie.

Nu mai trag de timp și ajung la BOOM-ul mare. Sunt cele mai bune prouse pe care le-am avut până acum iar pensulele sunt ceva de vis (aviz tipelor care nu se îndură să investească, cum eram și eu). Fardurile sunt pigmentate cum n-am mai văzut altele (sună ca și cum am trăit pe lună dar nu exagerez) și recunosc oficial că Melkior a devenit brand-ul preferat al lunii mai..poate și iunie și de ce nu..cine știe când îi va fi luat locul din inima mea :)).

Atât de încântată sunt și cam asta am vrut să transmit! Dacă nu știați până acum nimic despre acest brand sper că v-am fost de folos, dacă știați și ați încercat produsele lor, sper să mă aprobați. Dacă erați în căutare de pensule, go for it cu încredere. Dacă erați în dubii cu pigmentarea fardurilor, nu mai fiți! Vă garantez! GO for it
Vă las mai jos câteva imagini cu pensulele și fardurile amintite mai sus și vă spun cu toată inima că SUNT ȘOCATĂ pozitiv și Melkior e praf de stele magic. :)





    *cană personalizată de KD handmade

Aștept părerile voastre în comentarii, legate atât de imaginea blogului cât și de minunățiile astea.
 Vă pup și vă mulțumesc!



Comentarii

  1. Hey, felicitari pentru noua infatisare!
    Te-as sfatui sa imparti textul in paragrafe pentru a fi mai usor de urmarit si mai lizibil.
    Am ras cand ai spus ca "ai trait pe Luna" pentru ca asa ma simteam si eu cand am descoperit Melkior, acum vreo 4-5 ani :)) Paleta aceea se numeste Sheer Moods, o am si eu si imi place mult ca e pigmentatata, asa cum ziceai si tu.
    Am incercat si pensule de la ei si sincer, nu mi se par scumpe deloc. Eu deja am trecut la next level si am investit intr-un set de 4 pensule de la Real Techniques. Stai sa vezi cand le-oi incerca pe alea, atunci BOOM mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le știu pe cele de la real tech., le am si pe ele in plan. Da, nu am dat numele paletei pt ca am pus direct linkul atunci cand am vorbit despre ea. Si mie imi place mult. Merci de sfat si compliment. pupici

      Ștergere
  2. Si eu folosesc produse de la Melkior si sunt foarte multumita de ele. Cel mai mult mi-au placut fardurile, sunt absolut geniale.
    Catalina Cotoc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu un fard Melkior care este vis, si nu tare am auzit de rau despre ei. Cat despre pensule... mai daca m-as machia mai des, parca as investi in ele... dar asa... nu prea imi vine. Felicitari pentru poze!

    RăspundețiȘtergere
  4. tocmai mi-am achizitionat rujul creion nou de la ei si imi place tare mult! in privinta pensulelor, nu prea pot sa-mi dau cu parerea, nici nu stiu ce sa fac cu ele :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Folosesc si eu de ceva vreme produse Melkior si sunt multumita de ele. Fardurile sunt mai mult decat ok si restul produselor imi plac mult

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai că trec şi eu pe la ei pe site să văd cu ce mă ispitesc. Fiindcă abia ce m-am întors de prin oraş, hotărâtă să îmi completez trusa de make-up. Stoc: 0 produse!!! Le-am aruncat pe toate!
    So, Melkior, here i come!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe site la h&m gasesti chestii ff faine si bune si la pret super

      Ștergere
  7. Imi place aspectul blogului. E diferit de altele si atrage atentia.
    Legat de pensule, iti doresc sa le folosesti cu drag. Despre produsele Melkior am mai auzit si stiu ca sunt bune asa ca spor la cumparaturi in continuare pentru ca sunt sigura ca nu te vei opri aici.
    Bafta la licenta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super! Bravo!
    Si eu am de gand sa imi cumpar cateva pensule de la ei, mai ales unele din par natural! :)
    Sa le folosesti cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei!!!
    Pensule calitative poți găsi și pe AliExpress! Sunt un fel de replica a celor de la Real tech, foarte fine si par extrem de scumpe dar jn realitate dai doar 4-5 euro pe un set. E-mail me if tou want more details: anamariahodinet@gmail.com
    Keep Up the good work!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare