1, 2, 3 - comfy way



    Recunosc cu toată sinceritatea că la capitolul pantofi cu toc stau prost. Nu știu să merg pe ei și nici nu dețin genul acesta de pantofi. Îmi plac, știu că sunt feminini și îi admir în picioarele potrivite dar eu încă nu am legat o prietenie cu ei. Timpul nu e pierdut..cred/sper. :) 
    Astăzi vreau să vă arăt trei variante de flats, că până la urmă și pantofii sport tot flats sunt, extrem de versatili, zic eu, care își merită locul în garderoba voastră garantat. De ce? Hai să vedem!


    Sunt, din punctul meu de vedere, a must have! Nu musai acest brand, nu musai o firmă anume ci forma și ceea ce oferă (aveți grijă însă..de multe ori ceea ce oferă un produs poate fi specific acelui brand și numai acelui brand; nu e general, dar se întâmplă des). Pe aceștia îi găsiți la Tezyo. Păi cum ce oferă? Confort și un look stylish pentru că da, mi se par super potriviți pentru o mulțime de ținute fashion, dar și pentru outfituri super relaxate. 
    Cu ce îi purtăm? De la clasicul jeans, la culottes sau chiar fuste midi, mie mi se pare că sunt exact elementul care condimentează o ținută.
    Am spus cât sunt de confortabili? Nu? Spun acum: FOARTE!






     Am o perioadă în care mă atrage culoarea galben și asta nu s-a mai întâmplat de când eram în școala generală :)). I just love it! Îmi dă un vibe pozitiv. Sandalele..am ajuns la sandale. Propunerea mea sunt acestea de la FUNKYFAIN, din piele întoarsă și destul de minimal, lucru care mă bucură extrem de tare. Minimal is the key! Îmi plac pentru că sunt lucrate frumos, au un material bun și sunt si tare faine, la fel cum spune chiar și numele brandului. 
Cu ce le purtăm? Cu rochii, fuste, jeans și cam orice altceva care nu e prea elegant sau prea sport prin definiție. Sunt perfecte pentru persoanele care nu se simt confortabil în a-și arăta degetele de la picioare și care consideră lipsită de eleganță orice situație de evadare a degețelelor din sandale, în general. Să nu intrăm în discuția în care contextul actual al street style-ului Bucureștean ne-ar băga; papucii chinezești cu puf. NO!







    Comfy până la capăt, de data asta cu mai multă atitudine și mai gang related, avem propunerea de sneakers Puma ce combină seriozitatea gangului cu ideea de benzi desenate și astfel rezultă un articol ce poate fi purtat cu succes atunci când mergi în vacanțe și îți dorești energie pentru distracție. Mai mult decât atât, dacă ești fată și ai avut o adolescență marcată de muzica rap și hate pentru societate, atunci recunoști forma aceasta de skater shoes ce tronau acum câțiva ani în găștile mici ce se voiau underground. Trust me, i was one of them and i am proud. Deci, pe lângă o imagine fun și confort, acești adidași îmi oferă și posibilitatea de a retrăi vizual perioada adolescenței. Îi găsiți la BROXO și am impresia că sunt unisex. Go for it! 
   Cu ce îi purtăm? Cu pantaloni sport, jeans sau chiar și cu anumite rochii, dacă sunteți curajoase.






 Acesta a fost trio-ul flat pe care am vrut să vi-l propun, sper ca măcar una dintre opțiuni să se muleze pe gusturile voastre. Aștept să îmi spuneți care a fost preferata voastră.
Have fun this summer! :)



Comentarii

  1. Pumele îmi plac tare, am și eu câteva perechi și skate și stil gheată, iar sandalele sunt drăguțe tare, dar cu New Balance nu am reușit să mă conformez :)) nu îmi plac deloc, prefer modele de la nike hurricane sau airmax :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu suntfan tocuri. Chiar este un chin pentru mine sa merg pe tocuri. Oricum ma imbrac sport, sa imi fie mai comod si ma schimb la cabinet. Imi plac modele prezentate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incaltaminte sport port foarte rar, dar sunt fana incaltarilor cu talpa ortopedica sau foarte joasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac propunerile tale si recunosc ca si eu ador incaltamintea sport si nu tocurile :P Pupicei dulci! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iubesc tocurile! Mai exact pantofii de tango, care trebuie sa fie neaparat cu toc. Am si o colectie impresionanta :). Tot aud de New Balance si chiar fiica mea isi doreste o pereche. Asa ca uite inca un motiv sa-i indeplinesc dorinta! Iar de sandalele de la FunkyFain m-am indragostit! Am mai vazut acest model si nu stiam unde pot gasi si eu o pereche. Acum ca am gasit, am sa le rascolesc tot site-ul! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sandalele flat sunt preferatele mele, dar vara aleg mai mult sandale cu toc. Când plec în vacanță și am mult de vizitat merg pe ceva mai sport, gen cei de la Puma, dar în culori mai vii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu ador incaltamintea comoda. Cu greu ma poti convinge sa urc pe tocuri :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Sandalelr sunt geniale. Am intrat si eu pe site ul lor si trebuie sa imi cumpar si eu o pereche, desi cred ca o sa optez pt o alta culoare. Cat despre tocuri, nici eu nu sunt prietene cu ele inca...poate in curand ne imprietenim mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase optiuni ne-ai prezentat aici. Cum nu ma pot decide, cred ca le-as alege pe toate trei :P Asta ca sa le fac ciuda tocurilor :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Daa, o postare pe gustul meu!
    Nu sunt deloc genul tocurilor sau... a pantofilor... înțelegi tu. Grue mă scoți din stilul meu sport la încălțăminte! hehe

    RăspundețiȘtergere
  11. Preferatele mele pe canicula asta sunt sandalele. Am chiar unele asemanatoarea decat ca sunt portocalii si nu-s din piele intoarsa, dar nu au fost bine cusute pe margine si una dintre fete este desprinsa pe un centimetru si acum nu stiu ce sa fac pentru ca nu mai exista cismari.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare