Days of June - bits and bobs




    Am dat examenul de licența și sunt un om fericit. Am luat 9! Urmează și susținerea și gata. A foat o perioadă dificilă ce m-a cam împiedicat să fac tot ce îmi doream în mediul online însă, mi-am propus să recuperez. Vă arăt astă seară câteva lucrușoare ce au apărut în viața mea în luna iunie :).



    Știu că e vară, dar mie îmi plac bocancii în orice anotimp, așa că nimic nu mă împiedică să mă bucur de frumusețea acestora de la Funky Fain, din piele roz. De evitat purtarea lor pe timp de zi cu caniculă, dar pe seară sunt absolut perfecți!







    Tot la categoria fashion aș vrea să includ și tricoul DD Secret cu vibe mafiot, din bumbac 100% (that is lovely). Mai am încă unul să vă arăt într-un post viitor. Sutienul din dantelă este Lace and Co și nu este o achiziție recentă însă se potrivește de minune cu celelalte două atricole vestimentare. 






    Tot în această lună mi-am făcut un moft și am mai adăugat 4 pensule în portfardul meu. Sunt H&M și au perii extrem de fini. Puteți găsi pe site o mulțime de alte produse cosmetice foarte tentante. Eu mi-am luat și un eyeliner pe care nu l-am introdus în acest post deoarece nu am apucat să îl testez suficient încât să îmi pot forma o părere solidă.






    Această mini apă termală este  rouă magică, vă jur!  Recunosc că de ceva vreme am devenit interesată de produsele farmaceutice pentru îngrijire și acest interes se combină perfect cu pasiunea mea pentru stilul franțuzesc care mă inspiră maxim. Am găsit-o la ofertă (10 lei) și vă spun cu toată sinceritatea că este divină. O mai găsiți încă la oferă în Sensiblu până pe 30 iunie.






    Ghici! Cupio mi-a făcut o surpriză și mi-a trimis spre testare acest beauty blender din silicon. Recunosc că văzusem varianta asta pe tot internetul (pe lângă multe altele extrem de dubioase despre care nu voi vorbi) iar acum am avut ocazia să îl încerc. Dacă mă urmăriți pe instagram, probabil că ați văzut în story o mică demonstrație. Lasă un aspect foarte ok, dar aveți grijă și la fondul de ten. Poate beauty blenderul să fie tatăl lor, dacă fondul de ten e prost, rezultatul nu va străluci.






    Pe lângă beauty blender am și trei pigmenți din praf de stele, tot Cupio. Îi puteți aplica peste un fard cremos, peste o bază foarte subțire de gloss sau în orice combinație creativă vreți. No limit! Captează lumina într-un mod cu adevărat magic, de aceea le-am numit praf de stele. Mergeți pe site și luați-vă timp pentru asta deoarece au o gamă foarte largă de nuanțe din care vă veți chinui să alegeți.






white



blue violet red orange



gold


    Atât pentru astăzi! :)
Sper că v-a făcut plăcere să dați un scroll pe aici și vă urez un weekend super!


Comentarii

  1. Tricoul cu imprimeu `mafiot` e genial :)) Vazusem ceva asemanator in Forever21, insa aveau marimi mult prea mari. As vrea sa-mi achizitionez si eu apa termala de la Avene, am vazut ca in Farmacia Tei au o promotie tentanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tricoul e genial, da! Și bucuria mare este materialul. :)

      Ștergere
  2. Felicitări pentru nota mare! De acum te bucuri din plin de vacanță! Îmi plac mult pigmenții din praf de stele, prea mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Da..nu chiar, mai am susținerea ei și admiterea la master. Hahaha!

      Ștergere
  3. Felicitari pt licenta! Cu siguranta prezentarea merge mai usor, eu asa cred. ;) pensulele de la h&m arata surprinzator de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc tare mult, așa sper și eu. Da, sunt din păr natural și au prețuri foarte bune.

      Ștergere
  4. Wow! pe bune, ai luat 9 ?? :) Cand am dat eu licenta nu se punea decat 10 la toata lumea... ce uoameni, dom'ne! :D oricum, noi sa fim sanatoase! imi place cum stii sa pozezi! Foarte profi, parerea mea de non-profesionista in domeniul modellingului si al artei foto.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai auzit de note de 10 la toată lumea, mai ales la examenele atât de importante. Am colegi care au luat și puținel. Mulțumesc pentru apreciere, îmi place mult sp fac asta.

      Ștergere
  5. Felicitari, de acum te poti bucura de vara fara griji si, cum ai zis, te poti ocupa mai mult de blog si alte pasiuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai e până la bucurie, mai durează, mai sunt lucruri de făcut, însă ce a fost mai greu a trecut. :)

      Ștergere
  6. Felicitari pentru nota! Imi plac tare mult toate cele arătate! Să le foloseşti cu plăccere ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce poze frumoase și ce articol drăguț! <3 Ai câștigat un follower nou și fidel :D
    Felicitări pentru licență!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare