Fericirea trece prin păr?


    Spuneam ieri pe Instagram ceva despre părul feiricit. Ei bine, între mine și părul meu există o relație mai ciudată, fiindcă azi putem să ne iubim și mâine să ne urâm profund :)). În ultimii aproape 2 ani mi-am lăsat părul să crească (mă tundeam mereu scurt și  am fost chiar și rasă pe cap :) - ce senzație- ) așa că a trebuit să învăț, ca pe o materie nouă la școală, ceea ce trebuie să fac cu părul meu. Tot în ultimii 2 ani m-am vopsit și blondă, lucru care știți probabil ce presupune și cât de trist poate deveni părul. 

    Ei bine, chiar dacă nu e totul roz ca în reclame, nu e bouncy și mega lucios, avem și zile în care ne înțelegem de minune, ba chiar mă ajută și îmi dă o stare de bine. E un schimb: eu îi ofer o îngrijire draguță și el mă face să zâmbesc.
Nu fac cine știe ce, nu vă așteptați la vreo rutină extrasă din secretele Cleopatrei :)).

Deci.. ce fac pentru părul meu?

    Am un nou șampon preferat: acest Nivea hairmilk care combinat cu balsamul din aceeași gamă mă ajută să scap de senzația de păr încâlcit și uscat după baie. Am vârfurile uscate și chiar dacă nu le tund foarte des (ceea ce nu e bine, tăiați vărfurile o dată la 2 luni), șamponul mă ajută să le îmblânzesc.





    A doua chestie pe care o fac este să îl înfășor într-un prosop și să îl las așa cam 10 minute, după care aplic uleiul de argan de la Bottega Verde, cel despre care am vorbit și în articolul anterior. Este un ulei extrem de bun care hidratează și ajută vârfurile supărate să nu se rupă.
Ah și miroase incredibil de bine! După asta nu îl usuc cu feonul ci îl înfășor din nou, dar de data asta într-un tricou sau bluză de bumbac și dorm așa. Nu, nu e incomod și părul se va usca natural și fără chinul oferit de temperatura puternică a uscătorului.

    Ultimul pont este legat de spălatul pe cap. Cu siguranță că multe dintre voi aveți mania pe care am avut-o și eu și cu care încă mă mai confrunt uneori: spălatul zilnic pe cap. THIS IS BAD FOR UR HAIR! Încercați să îl spălați măcar la două zile sau dacă reușiți, chiar la trei. Substanțele secretate de scalp sunt benefice pentru părul nostru iar noi le eliminăm obsesiv. Între timp, un mic PUFF de șampun uscat (Batiste original e preferatul meu) oferă un super BOOST și părul va arăta ca proaspăt spălat, cu o textură foarte faină.
   
    Luați exemplul franțuzoaicelor care arată genial cu părul lor răvășit și nu foarte finisat, care nu trag de el în toate direcțiile și au un vibe natural absolut INSPIRAȚIONAL.





    Aveți grijă de părul vostru! E mai importantă textura și felul în care se simte decât orice coafură, fie ea întindere sau blucle forțate. :*

Comentarii

  1. Si eu am introdus in rutina mea de ingrijire a parului gama #hairmilk de la Nivea si sunt foarte multumita de rezultate, dupa fiecare spalare! Parul ramane atat de fiiin la atingere! I love it!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai încercat și acel lăptișor spray, leave-in? Sunt curioasă cum e.

      Ștergere
  2. Am folosit si eu samponul Hairmilk de la Nivea. Imi place si ma impac bine cu el. De la Bottega verde am un ser termoprotector. Imi place poza cu parul ud si ravasit. Chiar ai iesit bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru apreciere, am vrut să fie ceva mai spontan/ natural. Da, bottega verde are produse super faine, mai găsești un review aici la mine pe blog în cazul în care mai vrei să știi câte ceva despre produsele lor.

      Ștergere
  3. Am incercat si eu hairmilk si imi place, parul ramane moale. Batiste este si solutia mea, mai ales ca mi s-a ingrasa parul incredibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă atunci când aplici balsam/ masca de păr să nu aplici și la rădăcină ci doar pe lungimea firului de păr și mai mult decât atât să nu îl piepteni foarte des pentru că distribui sebumul pe tot părul și probabil de aceea ai impresia de păr gras. O altă chestie care îngrașă părul ar fi graba la duș (în teorie masarea șamponului pe păr se face cam timp de 3 minute, nu mai puțin). Te pup!

      Ștergere
  4. Ma inteleg mai bine cu balsamul din aceasta gama, iar samponul uscat - traiasca inventatorul! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. urmeaza cat de curand sa incerc si eu Hairmilk Nivea, mai am deschise cateva produse si vreau sa mai termin din ele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am folosit nimic din gama aceasta, insa am inteles ca parul mai gras nu prea se intelege cu samponul. As incerca balsamul in schimb :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În principiu gama este pentru părul cu probleme, pentru părul deshidratat, de aceea probabil că părul gras nu face casă bună cu el însă, dacă nu mă înșel au și varianta pentru păr normal. Îți recomand totuși dacă ai păr gras să folosești produse dedicate tipului tău de păr și să nu faci experimente.

      Ștergere
  7. Intotdeauna trece fericirea prin par. Daca am o zi in care nu imi sta bine, nu e nicio sansa ca acea zi sa fie buna. :)) Iar samponul uscat Batiste e the best!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Uite, pentru zilele în care nu stă bine îți recomand o pudră pentru volum sau un gel sticky tot pentru volum și texturare. Pe mine mă scoate mereu din impas. Oricum, balerina bun is the best way pentru acele zile.

      Ștergere
  8. Ahh, Batiste imi e nelipsit. Varianta pentru volum mi se pare geniala. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate sunt superbe! Eu îl prefer pe cel original din motive de parfum discret, pentru că am eu o porblemă, însă și cel cu cireșe miroase divin dar nu pot suporta eu mirosurile. Sper să fie doar o perioadă.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare