Creează dependență? OMG!



    Salut! Vă așteptați să vorbim despre vreun drog, medicament sau produs cosmetic, nu? :)
Ei bine, nu! "Hai că am fost imprevizibilă! Nu vă așteptați la asta, nu?" (Iulia Albu, 2017)
Meh, am dat-o-n replici din Bravo ai stil și iar îmi amintesc oroarea întâmplată așa că voi trece diplomat mai departe, mai exact la subiectul de azi: un accesoriu pentru telefon (sau tabletă, dar eu mă limitez la telefon).

*Popsocket*

    What the hell is that? Sună ciudat, sună a ceva nou și încă nu foarte exploatat pe piața din România saaaau, saaau sunt eu prea în urmă de când cu licența și cu admiterea la master. Se poate..se prea poate. Dacă luam frumos google și căutam pe urban dictionary acest cuvânt, prima explicație urbană e amuzantă și de ignorat în cazul de față, însă a doua este cea câștigătoare:
"a round plastic or metal phone accessory that allows you to hold your device easier and use it as a stand" (Urban Dictionary)

    No bun! Am testat și eu acest accesoriu cu ajutorul celor de la Popsockets Romania și o să fiu cât se poate de "scurtă, pentru că nu îmi place să mă lungesc" (M. Munteanu) again Bravo ai stil references, do not hate me.




1. DA! Devii dependent de el. Muhahahaha!!! Te obișnuiești să îți ții altfel telefonul și devine chestie naturală, ca o prelungire a telefonului pe care aproape că ajungi să îl ții uneori ca de un mic mâner.

2. DA! Te ajută să vizionezi mult mai bine chestii pe youtube sau..orice chestie care necesită ca telefonul să se transforme într-un ecran pe care tu nu mai tastezi. M-am uitat zilele acestea la câteva filme pe youtube, românești, cu mare bucurie că le pot găsi acolo și cu mult mai multă ușurință, pentru că nu a mai trebuit să proptesc telefonul de diferite chestii și nu a mai alunecat fix în punctul culminant (cam când bagă ăștia reclamă la tv în timpul filmelor). Much love for this thing!

3. DA! Îl ții mai bine, îl scapi mai greu, nu mai alunecă în momentele în care ai mâna umedă (îuuuu, am zis mână umedă, îuuu transpirație..îuuu- hahaha- da, oamenilor le transpiră mâinile).




    Nu mai are sens să mai vorbesc în plus, eu v-am spus ce am avut de spus. Sinceritatea nu necesită mult timp, mai ales când subiectul e atât de mic (dar eficient). La oamenii ăștia pe site găsiți modele super, pe ale mele le vedeți în foto și ați mai văzut câte ceva și pe instagram. Mai sunt o mulțime de alte modele pe site, go for it șiiiii dacă vreți să vorbesc într-un post viitor despre filmele văzute, aștept comentariile voastre.

O săptămână super să aveți, merci de vizită!

Comentarii

  1. eu nu am avut daaaar...are o prietena si m-am jucat cu al ei :D ce sa zic este interesant

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant si eu vreau sa imi achizitionez unul, doar ca husa mea la telefon se inchide si pe ecran si habar nu am daca o sa reusesc asa 😀

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand imi doresc si eu sa imi achizitionez unul.
    Chiar cred ca e foarte fun si de ajutor. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Misto chestie! Nu se potriveste cu amaraciunea mea de telefon, dar poate pe viitor o sa-mi foloseasca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Le-am mai vazut pe internet si mi se par tare interesante ;;) chiar ma tenteaza maxim o chestie de genul :P Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eram curioasa ce ar putea sa-i dea dependenta si chiar am zambit cand am vazut despre ce e vorba. Intersante accesoriile de acest gen, dar pana nu le vezi si nu te atingi nu prea poti sa spui prea multe despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vrut si eu la un moment dat sa imi comand...acum chiar ca m-ai facut curioasa de ele. Voiam sa te intreb daca lasa urme cand le lipesti/dezlipesti?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am mai vazut la cineva chestia asta si pare utila.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu renunt la husa pentru nimic :P Prea multe accidente in care telefonul a fost protejat de ea <3

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am mai auzit de asa ceva... inseamna ca tre' sa-mi dau un update la gadgeturi si alte alea, ca e musai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Când am vrut sa-mi iau, m-a descurajat soțul meu. Nu l-a găsit suficient de atrăgător. Am sa incerc si eu sa văd cât de dependentă de el boi fi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Le-am tot văzut, dar incer nu m-au făcut curioasă prea tare :)) Acum din ce ai descris tu, chiar par funny, poate o să încerc și eu pentru noul telefon :D

    RăspundețiȘtergere
  13. L-am vazut de mult timp pe instagram, dar nici pe mine nu m-a tentat. Mi-ar fi placut sa vad si o poza cu telefonul, cum ar fi aratat direct pe el, cum il tii, daca te incomodeaza in vreun fel. In fine, asa arata bine, dar sunt o persoana mai practica, asa ca prefer sa fie util, apoi frumusel ^_^

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt pe dinafara! Noroc cu tine ca ai stil si ma inveti ceva nou : ))) (glumesc!)
    Am vazut ceva pe net, dar nu intelesesem clar ce e.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare