Miss Flower & Miss Sporty



    Salutare de la mare! GLUMESC, evident! :)) Aș vrea eu! Vă scriu din apartamentul încins, de la etajul 8, cu gândul la mare și la vacanță. Miss Sporty m-au numit în luna iunie Miss Flower și și-au dorit ca eu să vă transmit un vibe sincer de vară, motiv pentru care am să vă vorbesc despre câteva produse pe care am apucat să le încerc, cu îndrumarea către pagina lor de facebook care prezintă o mulțime de produse ce te pot transforma în #misssummer.

    Pentru a evita rutina, cuvintele despre aceste produse vor avea altă formă, nu fraze obișnuite de care probabil v-ați plictisit ci short story cu focus pe imagine. Enjoy! :)



Kit pentru sprâncene

- nuanțe potrivite pentru o gamă largă de la blond la șaten închis;
- cremos;
- pigmentat.



Mascara

- preferatul meu din ultima vreme;
- perie genială;
- nu încarcă genele;
- alungește.



Primer

- shiny;
- se așează bine pe piele;
- îmbunătățește aspectul machiajului;
- miroase plăcut.



Fond de ten solid

- acoperire medie;
- great blending;
- eu îl folosesc și pe post de concealer;



Ruj cariocă

- cute shade of baby pink;
- are o textură de balsam de buze;
- hidratant.



Creioane pentru ochi

- foarte pigmentate;
- cel verde smarald este sidefat;
- nuanța de albastru este mai desaturată pe piele;
- cel verde are o întindere bună, merge blenduit cu pensula.


Blush & fard/(eyeshadow na) :p

- ambele sunt sidefate;
- fardul nu este foarte pigmentat;
- blush-ul are un shade foarte plăcut.




Fond de ten

- acoperire medie;
- long lasting;
- nice scent.
(hai că am dat-o în engleză, dar uneori am impresia că sună mai bine, probabil din cauză că urmăresc multi bloggeri din afară, sorry fo that)

    Cartea folosită în poze este HUMANS OF NEW YORK Stories by Brandon Stanton; o găsiți pe Okian, alături de multe alte titluri din afară, la prețuri geniale. Tot de la ei am achiziționat și How to be parisian wherever you are. Tot ce pot spune este: LOVE LOVE LOVE it!

    Cam asta a fost, am vrut să fie rapid și plăcut de parcurs, fără prea multe cuvinte și exprimări complexe pentru că e prea cald și pentru că deja v-ați plictisit de genul ăla de review.
 Weekend fain și ENJOY SUMMER!!!!!!!



Comentarii

  1. Ce bine arata periuta de la Rimel, foarte interesanta. Si rujul carioca arata bine. Frumoase produsele. Sa le folosesti cu drag. 😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut mana mult! Indeed, rimelul e super si eu sunt pretentioasa la rimel.

      Ștergere
  2. Cat de tare :) Felicitari! Ce de produse superbe :P Ma atrage maxim iluminatorul si farduletul :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu ma impac prea bine cu produsele lor... ultima oara am incercat un fond de ten si am ramas "profund dezamagita" de el... maybe nu e pt mine :))
    Deci eu zic pas cand vine vorba de ei. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt super simpatice ambalajele, eu le vad ca pe niste farduri pentru adolescente. Imi place blush-ul...l-as incerca. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. In afara de fondul de ten, nu am folosit nici un produs, dar acum citind ce ai scris tu stiu ce sa umpar si ce nu

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am mai folosit de foarte mult timp poduse de la Miss Sporty. Cred ca prin facultate am mai folosit cateva lucruri, dar cam atat. As vrea sa incerc si eu aceste produse. Cel mai mul ma atrage primerul si rimelul

    RăspundețiȘtergere
  7. Kitul pentru sprâncene m-a atras în mod special, nu știam că au o gamă așa largă de produse. De Miss Sporty îmi achiziționam oje acum ceva timp, dar mă bucur să văd că au atât de multe.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, ai dat-o in engleza... :))))
    Am un creion ruj si mi se pare okish, pentru pretul sau mic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai facut niste poze foarte frumoase, asocierea produselor cu aceasta carte este una reusita.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. A trecut ceva timp de cand nu mi-am mai luat un produs de la Miss Sporty. Erau produsele mele preferat cand aveam 13-14 ani... Ceea ce ne-ai prezentat aici, arata foarte bine. In mod special mi-a atras atentia blush-ul si fondul de ten solid. Mi-ar placea sa le testez.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare