3 pași spre Soare cu Oriflame




I am #backinblack!

    Am lipsit aproape 2 săptămâni de pe social media și acum sunt din nou aici, sper că mai fresh, cu mai multă motivație și inspirație pentru a juca în continuare în horă. :D
Astăzi, cu ultimele guri de cafea lângă mine și cu bucuria unui ușor vânt răcoros (aproape că ne-am topit în perioada asta, nu?), vă scriu câteva cuvinte despre 3 produse Oriflame care, în opinia mea, te ajută să radiezi și să te simți mai aproape de Soare.

Vorbim despre un fond de ten și două batoane de blush, respectiv contouring.




    Fondul de ten m-a cucerit la prima vedere și utilizare. Are un recipient din sticlă mată, este foarte lichid și se extrage cu pipetă. Miroase extrem de bine..aproape că simți prin miros cât este de bun, cel puțin eu senzația asta am avut-o, depinde de gusturile fiecăruia în materie de parfumuri. Este mat, foarte lichid după cum am mai spus și are o acoperire medie. Faptul că este lichid mă face să cred că reprezintă varianta ideală pentru vară, deoarece nu te face deloc să îți simți tenul încărcat. DELOC!
P.S: are SPF 12  

Pentru mine este FAVORITUL de când l-am primit.




    Cele două batoane, după cum am menționat mai sus sunt menite a fi  blush și contouring. Eu însă, pentru că nu sunt un mare fan conturare și blush-ul este foarte sidefat (ambele sunt super sclipicioase, parcă ar fi făcute pentru o zeiță a Soarelui), le-am folosit mai mult pe post de fard de pleoape sau bază pentru fard de pleoape și sunt geniale.

Nuanțele (sper că puteți vedea în foto) sunt superbe, adăugați însă mai multă strălucire pe care camera nu a putut să o surprindă, dar care la contactul cu soarele parcă evadează și acaparează ochii oricui ia contactul cu ea. :)

    Sunt cremoase, sclipicioase, miros la fel de fain (cel maro miroase a ciocolată) și rezistă bine pe piele (și pe pleoape dacă vreți să le folosiți cum am făcut-o eu).




    Cam asta am avut de spus pentru astăzi. Nu e o revenire în forță, nu e încă momentul pentru asta. Vă doresc o zi frumoasă în continuare și aștept părerile voastre în comentarii. 
    Nu uitați că mă găsiți și pe Instagram, unde petrec mult mai mult timp și postez mult mai mult: @fleurdemoule 






Comentarii

  1. Ce poze superbe! Si eu am fondul de ten, insa cele doua produse stick nu le am si cred ca o sa le cumpar cat de curand.😂😊

    RăspundețiȘtergere
  2. fondul de ten l-am incercat acum mult timp si imi amintesc ca mi-a placut mult :D
    mi se par foarte faine batoanele, cred ca sunt aparute recent in catalog ca nu le-am mai vazut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dintotdeauna am considerat ca produsele Giordani Gold sunt cele mai bune din ceea ce ofera brandul Oriflame. Le-am folosit in trecut, mi-au placut mult, poate ar fi cazul sa revin la ele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat foarte multe produse, insa nu am fost dezamagita de nici unul pana acum.

      Ștergere
  4. De la Oriflame nu prea am folosit produse. Am primit cadou de la o prietena bloggerita un rimel si mi-a placut mult. La fel si lacul de unghii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place rimelul, iti recomand si aceste produse sau cel putin fondul de ten.

      Ștergere
  5. Wow ce bine suna! Nu stiu de ce, de prin liceu am trait cu ideea ca Oriflame e un brand cu produse de proasta calitate, insa observ ca o data cu trecerea anilor si-au schimbat complet imaginea, aduncand produse bune. Cel mai mult ma atrage batonul de contur <3
    Ps: Pozele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata nu am crezut asta..nu am fost dezamagita de nici un produs pana acum..daca imi amintesc bine chiar primele mele produse au fost oriflame.

      Ștergere
  6. In general nu sunt o consumatoare de produse cosmetice care se vand prin sisteme mlm, si nu sistemul ma deranjeaza, ci pretul real al produsului respectiv, care in final se reflecta in calitatea a ceea ce dau pe fa'a mea sau pe pielea mea. Dar de la oriflame mai cumpar cate ceva, din cand in cand, iar marca Giordani este una dintre cele mai bune de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu le-am folosit, dar gama de parfumuri giordani e printre preferatele mele. Imi place cum ai realizat si prezentat produsele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Fondul de ten Giordani l-am folosit și eu acum ceva timp. M-am împăcat destul de bine cu el, doar că mi-am dorit ceva adecvat tipului meu de ten mixt și am renunțat la el. Mama în schimb se împacă în continuare foarte bine cu el.

    RăspundețiȘtergere
  9. Fleur, vreau sa te felicit pentru pozele astea! Sunt deosebite! Si chiar daca tu ai vrut sa-mi transmiti un summer vibe, eu ma gandesc deja la culorile toamnei si stralucirea frunzelor aramii! Imi plac mult batoanele de blush si contouring. Pupici :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare